LucasxD55

Alla inlägg den 8 augusti 2017

Av Linus - 8 augusti 2017 20:16

Först och främst i detta inlägget så vill jag bara be om ursäkt för att jag

inte alls har haft någon möjlighet till att blogga idag och såklart ska jag ge

en bra anledning till varför ;) hahahah that smiley tho xD

men iaf..

 

anledningen till varför jag inte har kunnat blogga eller framförallt inte ens

kunnat spela msp idag är för att internet har krånglat totalt idag exakt

HELA dagen vilket är väldigt synd, det är Telia som håller på med något idag

så internet fungerade inte hos någon runt omkring mig :/

Som sagt så fungerar det ju nu igen men det är inte det snabbaste internetet

någonsin heller så gör så gott jag kan av detta internet som jag nu har   

 

Här kommer iaf dagens look komma upp, blev blått tema ^^

 

 

Denna tjejen vill ja ge lite cred till som fixade hela min design åt mig, 

bara att säga till henne om ni vill ha någon bild   

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En kille på 17 år, är homosexuell och har snart 4 månader med min pojkvän.

mina intressen är musik, msp, sjunga,

favorit färg är rosa.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken av dessa vill ni helst att jag ska göra?
 Kortfilmer
 Skräck
 Acion
 Långfilmer
 Serie
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

LucasxD55 på svenska msp


Ovido - Quiz & Flashcards