LucasxD55

Direktlänk till inlägg 13 augusti 2017

NY SERIE!!!!

Av Linus - 13 augusti 2017 12:12

OMG, äntligen så är det en helt ny serie på g,

Den är baserad på vad ni har röstat här på bloggen.

Ëftersom att ni röstade serie, Skräck och Action så tänkte jag

" varför inte sätta ihop allihoppa de och göra det till en serie? "

AND I DID.

 

Artbooken om handligen finns redan ute på msp så in och läs den

och jag hoppas hoppas att ni kommer gilla serien :D

 

Ingen inspo alls i detta laget, kommer från min hjärna :)

 

 

 

Jag ska göra allt för att hinna göra dessa delar, börjar andra ring på

tisdag och önskar er lycka till i skolan ni som har <3

hade så bra, älskar er <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linus - 14 september 2017 12:10


Hej på er, nu så har det ju hänt lite grann innan jag bloggade sist, för det första så har jag blivit sjuk.. eller ja.. jag har haft så sjukt ont i halsen och hostan kom i förrgår eller var det var, något sånt var det.. grejen är den att det in...

:)

Av Linus - 5 september 2017 22:52


Hejsan svejsan leverpastej, nämen hej på er! Hoppas att eran dag har varit bra, skulle själv nämligen ha paddlat i skolan idag men har problem i min axel så det sket sig, dock så vek sig ryggen imorse och fick sån EXTRM värk, kunde inte ens stå...

Av Linus - 3 september 2017 19:49


Hej på er, jag har varit inne på mkt msp, men jag har lixom inte varit inne på sidan så himla mycket, jo jag har lämnat statusar då och då, eller ja rätt så fta faktist, gjorde någon kf för någon dag sen och vill säga så mkt tack till alla som se...

Av Linus - 2 september 2017 17:37

hej, först och främst så vill jag ännu en gång be om ursäkt för att jag inte harbloggat på ett bra tag! jag har inte haft tid till att blogga helt enkelt, har inte heller haft orken hahahah <3 Har mycket plugg och så, historia som ska in å mån...

Av Linus - 12 augusti 2017 13:37

Hej på er alla fina människor eller som sagt mspare som läser denna blogg som jag skriver, en sak är jag helt säker på och det är att jag vill att ni ska fortsätta med min omröstning här, om det kommer några nya spelare c:   det är lika mel...

Presentation


En kille på 17 år, är homosexuell och har snart 4 månader med min pojkvän.

mina intressen är musik, msp, sjunga,

favorit färg är rosa.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken av dessa vill ni helst att jag ska göra?
 Kortfilmer
 Skräck
 Acion
 Långfilmer
 Serie
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

LucasxD55 på svenska msp


Skapa flashcards