LucasxD55

Alla inlägg den 3 september 2017

Av Linus - 3 september 2017 19:49

Hej på er, jag har varit inne på mkt msp, men jag har lixom inte varit inne på sidan så himla mycket,

jo jag har lämnat statusar då och då, eller ja rätt så fta faktist, gjorde någon kf för någon dag

sen och vill säga så mkt tack till alla som ser mina kf :)   

 

och jag vet att jag har 400+ obesvarade meddelanden, men jag har inte tid för att svara på så många

meddelanden tyvärr, önskar jag hade mer tid till att svara er, ber om ursäkt om lacket på svar   

 

Vill bara förmedla om att jag går i andra året på gymnasiet nu och har extremt mycket lugg!!

har jobbat som en tok på historian de 3-4 senaste dagarna, 2700 ord nu och nästan klar ^^

 

har ett prov på torsdag som jag måste plugga till men är nästan klar med de begreppen och det!!

ska även jobba på att få bort engelska 6 eftersom att jag har svårt med engelska :)

ska försöak få E i betyget som jag fick F i förra året, ska klara denna förbaskade praktik!!!!!!

 

Men ska jobba med att få så många uppgifter som mäjligt färdigt i skolan men inte så lätt, hoppas jag kan vara mer aktiv på msp snart igen!!!

 

men hade bra nu!! älskar er <3

 

Dagens look:

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En kille på 17 år, är homosexuell och har snart 4 månader med min pojkvän.

mina intressen är musik, msp, sjunga,

favorit färg är rosa.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken av dessa vill ni helst att jag ska göra?
 Kortfilmer
 Skräck
 Acion
 Långfilmer
 Serie
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

LucasxD55 på svenska msp


Ovido - Quiz & Flashcards